Hei.
Det "våres" og sesongen nærmer seg oppstart.
Husk:
Har sendt ut en mail til alle som har båtplass i båtforeningen for å minne om at det er frist 1. april for å melde ifra om båtplass ikke skal benyttes denne sesong. Meld ifra innen frist for å unngå å måtte betale for bryggeplassen.
I tillegg settes en frist for å hente opplagsmateriell og bukker som ikke brukes. Frist for dette er 15. april. Det er mye som står lagret som ikke er i bruk og det vil bli foretatt rydding/ dugnad hvor det som ikke hentes blir kastet.
Det vil også sendes ut en mail til dere som har leid båtplass. Hvis dere allerede vet om dere ønsker å leie denne sesong, ta kontakt med båtforeningen.